.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری اولین جشنواره بومی محلی "نوجوان مازنی" در محمودآباد
اولین جشنواره بومی محلی "نوجوان مازنی" در استان به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.
برگزاری اولین جشنواره بومی محلی "نوجوان مازنی" در محمودآباد

به گزارش شمال نیوز ، حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه احیا و توجه به فرهنگ بومی از اولویت‌های اول این اداره کل می‌باشد، افزود: در راستای اشاعه فرهنگ بومی، اولین جشنواره بومی محلی "نوجوان مازنی" در استان به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

 

او افزود: توجه به فرهنگ مازندرانی که طی سال‌های اخیر با ورود مسافران و غیربومیان تحت شعاع قرار گرفته است، باید در اولویت اول ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.

 

جوادی با تأکید بر اینکه احیای فرهنگ بومی باید از مدارس آغاز شود، گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ کهن دیار علویان و برپایی جشنواره‌های بومی با همکاری مدارس است.

 

او با اشاره به اینکه فراخوان نخستین جشنواره بومی محلی "نوجوان مازنی" منتشر شده است، افزود: این جشنواره در مقطع دوره دوم ابتدایی و مقطع متوسطه اول، در شش بخش شامل شعر، دکلمه‌خوانی، سرود، قصه‌گویی، نقالی و مجری گری برگزار می‌شود.

 

جوادی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار برای جشنواره ۲۵ اسفندماه می‌باشد و در حال حاضر نیز بیش از ۷۰۰ اثر از دانش آموزان برای شرکت در جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است.

 

او افزود: اختتامیه این جشنواره در هفته اول اردیبهشت ماه سال آینده در محمودآباد برگزار می‌شود.

جوادی گفت: در نخستین جشنواره فرهنگ بومی و محلی "نوجوان مازنی" به منظور مشارکت بیشتر مردم استان، ۱۵۰ اثر منتخب برای داوری در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا به عنوان برگزیده مردمی انتخاب شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.